跳到主要內容

0763.HK 中興通訊 復牌後15.18小注接火棒

今日下午小注入了中興。
很多人都不敢買貨,只要控制注碼, 風險還是可以控制.

以下是本人的分析, 完全沒有事實的根據. 也完全是本人的幻想.

基本上美國不禁制中興是最理想的結局,

賣毒品的頭目最希望染上毒癮的人不停向自己購買毒品,
自己能夠從毒品中賺錢, 也能令染上毒癮的不思進取,
賣毒品的人永遠就是老大,染上毒癮的人永遠就是奴隸.
老大要錢, 吸毒者就要給錢.
老大不需要錢需要洩慾, 吸毒者就要腿張開, 還要送錢給老大用.
老大如不賣毒品給吸毒者, 萬一有一天吸毒者去戒除了毒癮,
自己更去研發一些新的毒品,
甚至賣去伊朗或者歐洲那邊,
老大還吃什麼?

現在老大就是美國
晶片就是毒品
吸毒者就是中國

美國當然擺一擺姿態, 要你交罰款, 再停止制裁.
然後中國媒體就會說中國成為最大贏家.
實際上你沉醉於毒品之中,
完全沒有動力去開發自己的晶片.
成為一個永遠的吸毒者

當然也有人希望美國能夠制裁中興,
我想華為應該是第一個.
自己人批鬥自己人是我們中華民族自古以來的傳統.

如果美國真的要當一個正義之師制裁中興, 
那我就真的要提防他的所謂貿易戰的成效.
結果很可能令到全球經濟出現問題,包括美國.

明天有可能再跌,如果去到6元可能再買.




留言

這個網誌中的熱門文章

香港匯豐銀行HSBC HK新版網上銀行介面電匯Wire Transfer 至 TD Ameritrade 懶人包

尋日電匯美金去TD順手整個懶人包, 跟住做就冇問題. 我提供嘅方法唔係價格最低嘅方法,唔同銀行有唔同收費,但我次次都係用呢個方法而且冇問題TD 收到錢,費用2百蚊HKD大約.我最少有十萬HKD先射去TD 登入td 去 My account 再去deposit Click Transfer by wire 記住呢篇文章係未必等於你當時要電匯資訊, 所以記低右手邊嘅資料因為係由香港過錢去美國, 每次過錢之前要check多一次, 以防萬一, 之前TD試過改收款地址. 登入大貓ebanking 再揀 pay or transfer, 一定係由美金戶口支付( From ), 所以自己諗方法轉美金啦, 我係由永隆銀行轉咗美金, 再發電子支票去我大貓銀行.其他嘢跟返圖嘅選項揀就啱,同埋早上九點至到12點前做電匯係好似會平啲. Choose Country = US. Bank Number= TD的Swift Code / BIC : (我係FNBOUS44XXX) 入咗之後其他嘢系統會幫你填曬,除咗account number Account number= TD 資料 For credit to: > Account ( 我係16424641 ) 收款人資料, 地址電話最好嘅自己google一下先, 人哋都可能會搬OFFICE㗎嘛係咪先. Payment details又係跟住填, 要揀us dollar唔好話我唔提你. "Local Charges charged to" 要有HKD, Message to recipient 一定要,  你唔填 TD 就唔知道你筆錢係要入你嘅account Message to recipient 姐係TD 既For benefit of: *, 大家留意大貓ebanking呢個位係唔可以入#號,所以我用is去代替 TD Ameritrade account is XXXXXXXX 名入埋 地址唔入 一到兩日TD account就會多咗錢, 希望大家盡快進軍美股, 有得揀先係老闆.

Google閒置帳戶管理員 處理死後數位遺產

人死去的機會率是100% 數位遺產是大家不願面對,但需要安排的事情 但現在數位遺產要重要性不比金錢低。 前天有師兄討論人死了後戶口密碼的問題(在文章下面的留言討論) http://laxinvest.blogspot.com/2018/05/ib.html 小弟的博客名叫"冇運投資法",早早正視人死去的機會率,在處理數位遺產一事我已準備好了! 如果是常用Google 的服務,有一個非常好的功能: 閒置帳戶管理員,說明 https://support.google.com/accounts/answer/3036546?hl=zh-Hant 原理簡單:只要有使用Google 服務,但一段時間沒有活動,Google 在限期前一個月開始用email 和電話sms 找你,你都不回覆的話,Google 就會一個月後把資料(就是自己Google帳號的資料) 傳送到預先設定的人。 我已和家人說好有什麼問題的時候,三個月後 Google 會把我的資料由 Email 傳給你,你再去找Google Drive 的XXX文件夾就可以。 我會把重要的資料寫在這裡,就是: 我的錢在那裡. Evernote 的資料 戶口密碼的找尋方法(因為我的password 都儲存在軟件" LastPass" 之中)  (香港的情況) 最重要是要是死後可以把手機號碼轉到家人手中,很多認證都是通過sms認證,所以我不建議用儲值卡作為自己的主力號碼,因為只有合約產生的電話號碼才是有人名登記,方便用死亡證轉換持有人,儲值卡有風險。 每年再重新檢查設定是否合用。 本篇文章修改版本為ver0 日期31-MAY-2018 (如發佈文章後我對文章有任何修改,ver號碼會加1)  歡迎轉載本文章, 但請保留本文章原有地址: https://blognorule.blogspot.com/2018/05/google-end-of-life-care.html