跳到主要內容

Inoreader,現代人的閱讀體驗.

Inoreader, 拯救我的時間, 比別人知得更多, 快人一步掌握世界消息的 閱讀體驗

先旨聲明, Inoreader你要使用全部功能, 是需要畀年費大概港幣四百多元一年.
當然我是已經科水,用錢買時間既野通常我都會比錢. 用了大概六個月, 覺得十分好用, 是值得付費的軟件.
建議先使用他的免費版, 看看是不是適合自己再決定是否科水.

之前已經介紹過Instapaper
Instapaper, 開啟文章閱讀新方法
https://blognorule.blogspot.hk/2017/08/instapaper.html

但大家是如何收集外來的網上資訊?
你是否有漫畫是每個禮拜都會追看?
你是否有youtube channel 追蹤, 如果有新片一出的話一定會觀看?
Facebook page, 如果有更新的話你一定要觀看.
明星的twitter, 如果有更新就一定要觀看?
蘋果動新聞?
飛機機票, 信用卡的優惠, 希望第一時間知道?
財經新聞?
當我有新文章你會立即觀看?

想像一下如果你每天都需要遊走facebook, youtube, twitter,本網頁,你每天可能要花費一至到六個小時.其實完全是拖慢自己的效率的行為.

要釋放自己的時間, 我們需要" 當作者發佈了自己的新作品,去除廣告和自動更新去自己的平台. "

Inoreader, 拯救我的時間,
他的功能是一個網絡服務,猶如一個秘書將網絡上的資訊匯集, 將消息第一時間送上自己.
版本有網頁版, ios, android, 實際是一個雲端的平台, 只要你登記了帳戶,未閱讀過的新聞都會同步, 例如我網頁版看了的新聞, 手機就會顯示已閱讀.

Inoreader能夠捕捉的新聞種類
RSS
Youtube
Facebook(只能夠捕捉專頁, 個人頁不能)
Twitter
blog
tumblr.com
Google plus

需要配合第三方軟件:
微博
Instagram

自從我用了Inoreader, 同事吃飯時聊天的話題, 同台的其他同事表達的反應是第一次聽的時候, 其實我心裏已經覺得他們 old news is so exciting.
當然我不會即場表達, 因為我知道而他們不知道這一點是不值得炫耀.

但如果財經新聞, 你拿到的資料是old news, 就十分危險了.

先上cap screen

紅色方框A部分, 只要把網址貼在這個位置, Inoreader 就會分析, 然後就可以訂閱
紅色方框B部份, 訂閱了的網頁可以分folder,
紅色方框C部分, 就係文章嘅簡短敘述.

開始用嘅時候可以選擇 訂閱youtube, 試一試效果, 當然可以訂閱埋呢個blog.
首先係我推介一些設定畀大家跟住做.
Preferences>Behaviour>Marking as read>Scroll tracking=enable
同埋你可以噤keyboard嘅?制, 會有keyboard hotkey表可以睇.

分享下我嘅用法
睇番上面幅圖,紅色方框D = unread
如果我覺得啲新聞係啱自己睇, 我會keyboard> I, 就可以send去Instapaper
滑鼠有向下碌, 咁就代表篇文章睇咗(其實嚴格嚟講唔係睇咗, 只係見到題目同埋部分嘅內容已經覺得唔想睇)

幾時先至會睇返篇文章? 等𨋢, 等人, 搭車, 食飯, 就係零碎時間先至會睇.
當然我覺得嗰啲係十分之重要嘅我就已經喺度開咗嚟睇.
你滑鼠咁下篇新聞就會見到一篇文章, 仲要好靚仔, 冇曬廣告排埋板畀你.

但係有時有啲文章, 佢哋係唔希望你用呢個秘書服務. 其實都係錢作怪, 因為你睇唔到佢啲廣告佢哋會冇收入.
咁你就可以噤keyboard w, 文章就會模擬手機找取文章嘅內容圖片.
如果文章都係能夠正常顯示. 咁冇辦法啦你可以撳番佢嗰條link佢睇. 志在你知道佢有文章更新.

紅色方框B, 我每日首先閱讀"00.Daily Read"
如果有時間先至會閱讀"01.Free To Read"
其他訂閱嘅folder, 星期六日先至會睇, 如果一至五有時間都會睇.

紅色方框B嘅數目字= 你未睇過內容.
Inoreader 只會記錄30日 嘅文章, 其實如果你miss咗30日, 你根本都唔會翻炒呢一段新聞, 咁你就自己去番佢本身嘅網站睇過咗期嘅內容.

先去網站登記
http://www.inoreader.com

然後可以試下登記以下嘅內容;
連登熱門文章:
https://www.facebook.com/lihkg.forum/
我自己個blog
https://blognorule.blogspot.com/
同埋你自己已經訂閱的youtube channel, 你去返你自己訂閱嘅youtube channel再複製個網址就可以.

留言

這個網誌中的熱門文章

香港匯豐銀行HSBC HK新版網上銀行介面電匯Wire Transfer 至 TD Ameritrade 懶人包

尋日電匯美金去TD順手整個懶人包, 跟住做就冇問題. 我提供嘅方法唔係價格最低嘅方法,唔同銀行有唔同收費,但我次次都係用呢個方法而且冇問題TD 收到錢,費用2百蚊HKD大約.我最少有十萬HKD先射去TD 登入td 去 My account 再去deposit Click Transfer by wire 記住呢篇文章係未必等於你當時要電匯資訊, 所以記低右手邊嘅資料因為係由香港過錢去美國, 每次過錢之前要check多一次, 以防萬一, 之前TD試過改收款地址. 登入大貓ebanking 再揀 pay or transfer, 一定係由美金戶口支付( From ), 所以自己諗方法轉美金啦, 我係由永隆銀行轉咗美金, 再發電子支票去我大貓銀行.其他嘢跟返圖嘅選項揀就啱,同埋早上九點至到12點前做電匯係好似會平啲. Choose Country = US. Bank Number= TD的Swift Code / BIC : (我係FNBOUS44XXX) 入咗之後其他嘢系統會幫你填曬,除咗account number Account number= TD 資料 For credit to: > Account ( 我係16424641 ) 收款人資料, 地址電話最好嘅自己google一下先, 人哋都可能會搬OFFICE㗎嘛係咪先. Payment details又係跟住填, 要揀us dollar唔好話我唔提你. "Local Charges charged to" 要有HKD, Message to recipient 一定要,  你唔填 TD 就唔知道你筆錢係要入你嘅account Message to recipient 姐係TD 既For benefit of: *, 大家留意大貓ebanking呢個位係唔可以入#號,所以我用is去代替 TD Ameritrade account is XXXXXXXX 名入埋 地址唔入 一到兩日TD account就會多咗錢, 希望大家盡快進軍美股, 有得揀先係老闆.

Google閒置帳戶管理員 處理死後數位遺產

人死去的機會率是100% 數位遺產是大家不願面對,但需要安排的事情 但現在數位遺產要重要性不比金錢低。 前天有師兄討論人死了後戶口密碼的問題(在文章下面的留言討論) http://laxinvest.blogspot.com/2018/05/ib.html 小弟的博客名叫"冇運投資法",早早正視人死去的機會率,在處理數位遺產一事我已準備好了! 如果是常用Google 的服務,有一個非常好的功能: 閒置帳戶管理員,說明 https://support.google.com/accounts/answer/3036546?hl=zh-Hant 原理簡單:只要有使用Google 服務,但一段時間沒有活動,Google 在限期前一個月開始用email 和電話sms 找你,你都不回覆的話,Google 就會一個月後把資料(就是自己Google帳號的資料) 傳送到預先設定的人。 我已和家人說好有什麼問題的時候,三個月後 Google 會把我的資料由 Email 傳給你,你再去找Google Drive 的XXX文件夾就可以。 我會把重要的資料寫在這裡,就是: 我的錢在那裡. Evernote 的資料 戶口密碼的找尋方法(因為我的password 都儲存在軟件" LastPass" 之中)  (香港的情況) 最重要是要是死後可以把手機號碼轉到家人手中,很多認證都是通過sms認證,所以我不建議用儲值卡作為自己的主力號碼,因為只有合約產生的電話號碼才是有人名登記,方便用死亡證轉換持有人,儲值卡有風險。 每年再重新檢查設定是否合用。 本篇文章修改版本為ver0 日期31-MAY-2018 (如發佈文章後我對文章有任何修改,ver號碼會加1)  歡迎轉載本文章, 但請保留本文章原有地址: https://blognorule.blogspot.com/2018/05/google-end-of-life-care.html